Påskskoj

Bloggskugga igen! Packade in unge, vovvar och halva huset i bilen och drog ner till svärisarna. Värmebölja betydde Eddies första gång i riktigt riktigt solsken. Konstaterar lättat att han har sin pappas pigment! När termometern åkte upp till 27.5 grader fick han även testa isglass för första gången- mummigt!

Farmor och farfar har köpt en ny gungställning, poppis värre!

Weeeeeee!

Somliga trivdes i solen...

Gillart!

Matchar hatt med farfar!


Alla kussarna!


Hela klanen!!


Nu är vi lite lagom möra efter hemresan. Somliga somnade vid ratten...



En fråga: Hur slänger jag upp en video här? Alltså, inte länk, utan video så man ser den här i bloggen? Hilfe?

Kommentarer
Pernilla säger:

jag går via youtube. lägger först ut min video där och kopierar "bädda in" -texten som jag klistrar in i HTML-sidan där du skriver inlägget. (ett par ikoner till hö från bild-ikonen). Tryck på "uppdatera" längst ner till vä. På själva skriv-sidan kommer en stor gul ruta upp och man ser inte videon där, det gör man först på bloggen när det publicerats.

Känner att jag förklarat rörigt, fast du kanske förstår ändå?

2011-04-26 | 09:57:56
Bloggadress: http://wap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback