Juloutfit

December. Fucking December, liksom. Vi har naturligtvis inte köpt en endaste julklapp. Eddie ska få en dammsugare och en Händige Manny-verktygslåda (hatar saker som låter, men han var som besatt av sin kusins. Fuck principer, liksom). Tänkte be mormor och morfar om någon slags gunghäst/älg/djur.

Men. Ikväll hittade jag större delen av Eddies juloutfit iallafall! Kom på för ett par veckor sen att jag absolut ville ha ett par lackskor åt honom. Ni vet, klassiska svarta lackskor, typ 1800-talsstuk. Lättare sagt än gjort, kan jag säga! Allt har blommor, diamanter, hjärtan på, och är naturligtvis TILL FLICKOR!!!!!!!! Inte till pojkar, TILL FLICKOR!!! För sånt är ju viktigt. Men ikväll äntligen, hittade jag dessa på eBay:


*sötdöden*

Sen kom jag på att dessa skulle matchas med svarta shorts och vita strumpbyxor. "Lycka till", sa en kompis. Men johodå! Kolla in dessa!



Så nu behöver vi bara en topp att matcha med! Några förslag? Funderar på den här, men den känns nästan ironisk...



Halp! Idéer behövs!

***OBS!!! UPPDATERING!!!***

Kikade in på P o.P, och gissa vad jag hittade på rean?



Nu är det bara att hoppas att maken samtycker! :D

Kommentarer
Familjen Toad säger:

Det blir bra. Han kommer att se ut som en liten lord. ;)

2011-12-02 | 00:47:00
Bloggadress: http://audhumble.se
Daeminimon säger:

Ja, det är ju det som är lite idéen, typ Downton Abbey-stuk! Med hans lockar... :)

2011-12-02 | 21:01:20
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback