Mitt kompetenta barn? Mitt geniala barn, more like it!

Vi busar i badet. Eddie glider iväg från mig. Jag säger "Hejdå". Eddie svarar "Bye". !!!! . Testar igen... "Hejdå". "Bye". Pappa kommer och ska torka Eddie. Vi testar båda två (ca 4 miljoner gånger). "Hejdå". "Bye". "Hejdå". "Bye". "Hejdå". "Bye" *vinkar*. Åmajgaad! Mitt barn är ett geni!


Är faktiskt lite ställd. Det här betyder alltså att han inte bara hör oss och härmar, utan hör oss, fattar kontexten, och ÖVERSÄTTER!!! Ba, va?! Ska han kunna sånt?!

Sen när jag la honom gav jag honom en slängkyss och fick en tillbaka. Sa "Älskar dig". Han svarade "Ässk". *dör*

Kommentarer
Pernilla säger:

UNDERBART!



Här pratas det inte så mycket, mest klättrar. Fast man märker att han förstår massor. Bara det är fantastiskt!

De är så duktiga :)

2011-12-16 | 13:55:55
Bloggadress: http://wap.blogg.se/
Sofie - Mamma till två små säger:

Underbart!

2011-12-17 | 12:33:33
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback