Så var det det här med att packa igen.

Satan i gatan vad jag hatar att packa!

Nu är det iallafall klart. Jag och Eddie är packade för några dagar hos farmor nere i sydöstra England. Jag har förmodligen glömt ungefär en tredjedel, och istället packat med en massa skit, men jag är ärligt talat för trött för att bry mig.

Nu har han sovit okej i två nätter, inatt körde han sju-sju! Anna Wahlgren-varning på den! ;) Däremot har jag fått århundradets äckligaste infektion i en tånagel, så låg vaken med en bultande tå och väntade på att doktorns telefontid skulle börja. Så nu har jag fått antibiotika, och ska alltså spendera julen på penicillin. Häpp! Ge mig sympati, annars postar jag en bild på eländet!

Apropå bilder var Eddie orolig att vi skulle glömma honom och gosedjuren:


Packa oss också!

Maken var igår och bytte bandage på handen. Det räckte egentligen med lite tejp, men eftersom somliga av oss blev snurriga och nästan svimmade när de såg stygnen fick de lägga ett extra litet bandage runt om också. Duktig liten fru som jag är skrattade jag inte alls. La heller inte upp det på bloggen..... Erm..... :D

Medans maken var där åkte jag och Eddie på jullunch med mitt jobb. Gissa om han gjorde succé? Här kommer en liten sötchock fotobomb:


Eddie tyckte inte att tillställningen var tillräckligt formell.


Chicken nuggets och pommes. Jojo.


Posar. Med clownråttan. Helt vanligt bara.


Pusskalas!


Mer pussar!


Pussa där mamma!


Vissa av oss börjar bli less på att posera...


Någon gav Eddie en hel mintchoklad efter maten. Jaja, det är ju jul!


Matkoma.

Nu är det nästan dags att väcka prutten. Han ska få öppna en present till (han får öppna paketen från Sverige idag), och sen ska vi stöka på innan det är dags för middag, och sen drar vi vid 19. Tveksamt hur mycket täckning vi kommer att ha där nere, så det här kanske blir it tills vi är tillbaka.

Ha en underbart härlig jul, med eller utan presenter, gran och julmat! ♥


Kommentarer
Kamila säger:

Vilken underbar blogg! Du gör min dag varje gång du postar nåt nytt :) Jag känner igen mig i ditt härliga humor :)

2011-12-23 | 22:39:55
Sofie - Mamma till två små säger:

Vill passa på att önska dig en GOD JUL!

Hoppas ni får en underbar julhelg!



:)

2011-12-24 | 00:57:47
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Daeminimon säger:

Haha, kan jag bara få påpeka att jag inte betalat Kamila att skriva det där! :D

Internetuppkoppling= svårtillgänglig.

2011-12-26 | 09:23:38
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback