Dear Mom...

Skypekonversation med mamma:

Jag: "Är helt sjukt trött, vi var uppe kvart i fem och har inte sovit sen dess. Är så trött att jag inte vet vad jag heter."

Mamma: "Åååh vad jobbigt. Tror du att det är för att du ska ha mens som du är så trött?"

Jag: "Ja, eller på grund av att vi var uppe kvart i fem..."

Vi hade en liknande konversation när jag var gravid. De kom hit på besök, och vi åkte på utflykter (som alla innebar långpromenader) tre dagar i rad (det här var veckan efter jag fått konstaterat att jag hade ett magsår). Sista kvällen höll jag på att somna på restaurangen.

Mamma: "Jag tycker du ska gå och kolla blodvärdet. Jag tror att du har järnbrist, du är ju så trött."

*Älsk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback