Nu händer det.

Sådär, då har man skaffat sig en blogg. Har tänkt på det ett tag nu, jag har ju fått höra att jag skriver bra (mestadels av min mamma förvisso, men likväl.), så nu var det väl dags ändå.

Jag tänkte skriva om livet här i Manchester rent generellt, men också om hur jag upplever det att vara mamma (och dessutom en ammande sådan!) i England. Jag har också börjat en resa mot att bli mer genusmedveten, en jävla kamp i detta land!

Tack till Lady Dahmer för den snygga bloggdesignen, och för att ge mig tillräckligt med inspiration att få tummen ur röven och komma igång!

Kommentarer
Linda säger:

Hej! Kul att lasa bloggar som handlar om andra svenskar som bor i England. Sjalv bor jag utanfor Preston. :)

Ha en fin kvall!

2011-03-11 | 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback