Pappa är duktig!

Fick en kommentar om Eddie:s skattkista, så tänkte jag skulle skryta om min duktige make!
Han är grafisk designer, så när vi väntade Eddie bestämde vi att vi vill ha unika grejer till honom. Skattkistan är bara en grej...
Det största projektet hittills var Eddie:s rum. Inga dyra Wallies för oss, vi gjorde egna! Jag kom på idéen, och maken skötte det praktiska!
Zebran och Pingvinen
Pingvinen (igen) och Kossan
Späckhuggaren, Pandan och Ormen!
Pratar med pingvinen!
Vi möblerade om när Eddie flyttade in, så djuren sitter på lite andra platser nu...
Pratar med kossan istället!
Ja- Det är samma bebis!!!
Sen så har vi ju vå egen lilla humor...
Det här är asroligt i vår värld!
Vi körde på de här djuren (på väggen, inte terrieristerna!) eftersom nyfödda ser svartvita kontraster bäst. Nu när han är lite större har vi börjat fundera på vad vi ska byta till. Det lutar åt Mr. Men.
Några andra idéer?? Snälla ge förslag, ger mig något att göra medans jag väntar på min Aaaaajfååån, som kommer på lördag... #fallerförhypen

Kommentarer
Jennie säger:

Vilken fin skattkista! :)

2011-06-24 | 10:37:28
Bloggadress: http://lagomskadetvara.blogspot.com
Pernilla säger:

Ja som sagt Underbart! Själv hade jag tänkt måla på väggarna. Stickers är ju dock riktigt smart!



Mr Men har jag aldrig sett innan. Vad är det?



Ni kan ju göra det extra personligt och göra figurer av hans favvo-leksaker kanske?

2011-06-24 | 10:57:05
Bloggadress: http://wap.blogg.se/
Daeminimon säger:

De vi har är gjorda av samma vinyl som på skattkistan, så går att ta av utan att förstöra väggen.



Mr Men är typ pixi-böcker. Det är 50 (tror jag) små historier, om Mr Bump, Mr Tickle, Mr Happy, Mr Grumpy, etc etc. Jättemysiga! Mr Bump (den blå med alla bandage) är min favorit!



Haha, blir det hans favoritleksaker så blir det pappas Blackberry och en klädborste..... XD

2011-06-24 | 18:31:08
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/
Fernanda säger:

Hej hej, jag är Jasmins vän hehe såg att du undrade var hon hade köpt Stones-dräkten. Den fick hon av mig, köpte den till min son förra året i en butik i Kista som tyvärr har stängt. Den hette Barnkammaren tror jag. Trevlig fortsättning!

2011-06-25 | 11:11:51
Bloggadress: http://fernandaiglesias. blogg.se
Pernilla säger:

Hahaha, ja de bästa leksakerna är ju inte alltid de dyraste.. (bortsett från blackberryn förstås)



Jag tycker abslut att du ska köra¨på Mr Men temat! De verkar ju urmysiga! Giillar av bara Framsidan på boken!

2011-06-25 | 22:09:14
Bloggadress: http://wap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback