Men asså näe!

Har haft lite örsprång till och från i nån vecka, men har inte tänkt så mycket på det, får det alltid i förkylningstider. Igår kväll efter dansen kändes det dock mycket värre. Äsch, tänkte jag, jag är nog bara trött. Gick och la mig. En timme senare, vaknar med full-blown feberfrossa, och knivhugg i öronen. Trots nattlinne, leggings, kofta och tjocka sockor låg jag och frös, och har inte sovit alls. Dessutom vaknade Eddie 5, och tyckte att nu fick det minsann räcka med sömn!
Naturligtvis jobbar maken borta idag, kommer hem nån gång inatt. Oh oh oh, och så har jag en skitviktig intervju imorrn. Fuck my life.

Till doktorn bär det av, för penicillin, och kanske någon amningsvänlig värktablett... Finns såna?!

Kommentarer
pernilla säger:

oo din stackare.

själv åkte jag på magsjuka men min snälla sambo har stannat hemma o tar hand om pojken. Det känns skönt att få vara sjuk ifred.

Alvedon kan du äta.. (finns de hos dig?) fast du får nog av farbror doktorn när du går dit.

Krya på dig!

2011-03-18 | 13:55:10
Bloggadress: http://wap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback