Att falla för hypen.

Sommarvädret håller i sig. Hello t-shirt tan och brända öron (varför kommer jag aldrig ihåg att smörja öronen????)! Med vädret har vi också funnit en ny hobby: Promenader! En och en halv timme i onsdags, två och en halv timme igår, och två timmar idag! Imorgon blir det en och en halv timme igen. Så otroligt skönt, speciellt när vädret är fint och sällskapet trevligt!
Upptäckte dock i onsdags att mina gympadojjor var helt fruktansvärt dåliga. Köpte dem till agilityn, och tyckte att de var obekväma, men skyllde det på graviditeten (blev gravid precis när vi började). Visar sig att de helt enkelt är obekväma, gravid eller inte! Jätteblåsor på fötterna, ouch! Plåstrade om dom och drog in till stan och köpte nya.
Vanligtvis är jag världens skeptiker, men den här gången föll jag för hypen, och köpte de här:


Skechers Shape ups Toners heter dom. De har nå slags "pods" under sulan, som ska hjälpa till att tona ben och rumpa, och ökar visst kaloriförbränningen. Jaja, vi får väl se. Sjukt sköna är de iallafall, och tycker definitivt att det känns mer i benen nu än innan jag hade dem.

Har även frångått ännu en princip och köpt en lekhage till Eddie...

Kolla in bakgården så förstår ni varför...

Jag vill att han ska kunna vara ute i friska luften, speciellt när vädret är så fint, men med vår gräsliga bakgård har det varit svårt. Det här får bli en tillfällig lösning tills vi kan köpa nytt hus, förhoppningsvis blir det innan det här året är slut...

Nu är långhelgen över, så imorrn blir det tillbaka till pappalösa dagar. Förmodligen bäst att gå och lägga sig snart för att orka med!!

Kommentarer
Sofia säger:

Jag har också en "ingen lekhage princip" men nu när sommaren är här (eller ja VAR här eftersom idag snörar det här i Dalarna) så har tanken slagit mig för jag vill inte ha en rymmande unge ute på vägen, men ska nog sparka på gubben så det går fortare med staketet istället!

2011-05-03 | 08:14:26
Bloggadress: http://mysanochmimer.blogspot.com
Smsa Låna säger:

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 | 03:52:27
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback