Helt slut!

Ännu en helg rinner ut i sanden... Produktiv, minsann!

Gick som sagt på bästa restauranten igår. Eddie åt från början till slut! Han fick en egen pasta med tomatsås, en portion broccoli, och så delade vi på färska jordgubbar efteråt. Sen fick han ju smaka av oss också.


Vitlöksbröd... Mmmm...


Bläckfisk. Var väl sådär, men kul att leka med!

Idag blev det Ikea (I know. På en söndag. Vi måste vara galna.). Vi insåg att en korgstol till amning var typ den sämsta idéen nånsin, ungen vaknar varenda jävla gång jag reser på mig. Istället blev det en Pello (typ identisk med Poäng, bara lite mindre och väldigt mycket billigare). Hur skön som helst, bådar gott inför sömnlösa nätter, vi kan slumra i den. Köpte även svart tyg som vi ska fodra hans gardiner med. Barnet SKA sova, på ett eller annat vis!!! Det blev även lite annat smått och gott, och så naturligtvis köttbullslunch. Ring soc, onga fick köpeköttbullar!!!

Bara så ni inte tror att han BARA äter skräpmat, här är ett underbart Babyled-ögonblick från i torsdags:

Wok på strimlat fläskkött, färska grönsaker och nudlar.

Körde även lite svensk husman:

Pannbiff (hemlagad!), potatismos, gräddsås och gröna ärtor. Mums!

Nu är det läggdags. Imorgon ska jag in till universitetet och prata om mitt jobb, som en annan succéhistoria liksom. Har jag hunnit förbereda, undrar ni? Naturligtvis inte. Här hoppar vi i på det djupa och hoppas på det bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback