Trevligt sällskap.

Jahaja. Onga sov hela natten. Sen busade han med pappa. Somnade vid mitt bröst och sov en och en halv timme. Sen var det bara på med kläder och iväg på inskolningen. Så nu sitter jag här ensam liksom. Trevligt sällskap han var idag då! Men vafan, sov hela natten. Så. Jävla. Skönt.
Har f.ö hittat den BÄSTA säljaren på eBay. Köpt de här:
Zak de la Rocha. Färg: Klarblå med rosa tryck
Slash. Färg: Röd med svart tryck (som bilden)
Debbie Harry (Blondie) Färg: Svart med vitt tryck (som bilden)
Blondie-bodyn ska han ha med leopardleggings på Studio 54-partaj! De andra var ju bara för coola för att missa! Om de ser lika bra ut när de kommer lägger jag upp säljarens namn och gör lite reklam!

Kommentarer
Patricia säger:

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-13 | 00:02:59
Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback