Hejdå Rubinerna!

Skönt att se att det inte bara är jag som har en crush på Dr Spencer Reid... ;)

Jag satt och funderade igår om jag hade något viktigt att skriva om, men inte förräns imorse kom jag ihåg.

Igår sa vi adjö till Ruby Reds, Eddies avdelning på dagis de sista 8-9 månaderna. Från och med måndag är han hos Diamanterna. Kändes sorgligt att säga tack och hej till pedagogerna, men å andra sidan är hans två bästa kompisar uppe hos diamanterna, så på det sättet är det bra. Besöken har gått jättebra, han har visst varit oskiljaktig med sin bästa kompis. Han har till och med börjat säga Lloyd (kompisens namn)! Skitgulligt! "Olloyod" ropar han!


Storobert.

Vi har också äntligen tagit bort sidan på spjälsängen. Det gick bara inte längre. Ikväll tog det nästan en timme att lägga honom (jällar vad spännande det var utan sidan!), men det var så himla mysigt! Och när jag gick ut sov han som en stock, med täcket på. Peppar, peppar att det här funkar nu! Jag var iallafall glatt överraskad att upptäcka att jag kunde knöka ner mig i den!


Storobertsängen.

Vi har äntligen fått snö här nu också! Hurra! Upptäckte att H&M har en HELT annan uppfattning om hur stort storlek 86 ska vara...


Kan. Inte. Sluta. Skratta.

Fast å andra sidan betyder det ju att den sannolikt kommer passa nästa år också!

Grannbarnen var ute och lekte med en pulka, och ville absolut ge Eddie en åktur.


Lätt skepsis till att börja med, men sen- weeeeeee!

Vi hade sån tur att de skulle gå in, så vi fick låna pulkan att ha istället för vagn. Vilken succé det var!

Nu är det bara att hoppas att vägarna är någotsånär bara till imorrn, eftersom vi ska käka med min finaste, hennes kille och hans son, på en pub som är berömd för sin Cakeaway! Hurra!

Kommentarer
Familjen Toad säger:

Men lill(stor)gose vad söt!

2012-02-04 | 23:10:21
Bloggadress: http://audhumble.se
Daeminimon säger:

Alltså, jag dör typ på utekläderna. Terrieristen sprang omkull honom, och han var som en skalbagge! Kunde inte komma upp igen! :D

2012-02-05 | 00:53:23
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/
Sofie - Mamma till två små säger:

Så söt så! :)



Vad bra med säng där man kan lägga sidan så :)

2012-02-06 | 14:34:04
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback