Vår myshelg (leffe, men snygga bilder!)

I helgen har våren varit här! Två riktigt fina dagar, det var på tiden!

Igår jobbade pappa, så vi tog en promenad till shoppingcentret (standard). Eddie ville gå så här:

 

 
 

 Och det fick han ju, såklart! Sjuk hipstervarning på den!

 

idag åkte vi på vintagemarknad. Har äntligen långt nog hår för att göra victory rolls, så det ville jag ju testa. Jag och Eddie klädde oss i vintagekläder, och så här fina blev vi! Inte så pjåkigt, om jag får säga det själv!

 

 
Vi gick på marknad, åt lunch på en parkbänk, strosade runt Ramsbottom en stund, innan vi åkte hem igen.
 
Nu ikväll har Eddie haft 40 graders feber och yrat, så det verkar som om pappa får vabba imorrn...
 
Trots trist avslut har vi haft en mysig helg!

Kommentarer
Emilia säger:

Hej hittade av din blogg då jag googlade amning i England.
Jag ska nämligen åka till England snart med min bäbis som är 4 månader och har lite funderingar kring hur det är med amning i England.
Har fått lite konstiga signaler från min pappa som bor i London att det inte är så acceptabelt där!
Har du tid & möjlighet att svara på några frågor så hör gärna av dig på min mail :)
[email protected]
Mvh Emilia

Svar: Jag har precis mailat dig nu!
Anna

2013-04-14 | 18:14:13
Malin Johansson säger:

Så fina ni är

2014-05-14 | 12:02:12
Bloggadress: http://havrefallen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback