Babyled Weaning- videor

Ah, hej fyradagarshelg! Nån prins ska visst gifta sig, så här har vi nationell helgdag, mitt i värsta värmeböljan! Inte fel, inte fel alls!!

Jag har filmat Eddie i några veckor nu, videorna kommer att användas på vårt Children's Centre för att visa exempel på Babyled Weaning. Detta är också varför jag pratar engelska, vanligtvis pratar jag svenska med Eddie. De blir lite långdragna, ni fattar vitsen efter 25-30 sekunder... Men det är ganska läckert att se vad en så liten kan!

Broccoli:



Couscous (på sitt eget lilla vis...):


Hemgjord pizza:



Kyckling:



Jordgubbe:



Majskolv (min favorit):


Någon vis människa sa någon gång för länge sen att man aldrig ska jobba med barn eller djur. Här ser ni varför:


Tror jag skippar att ge den videon till barncentret...

Kommentarer
infragilis säger:

Hur gammal är han?

2011-05-08 | 18:41:27
Maria säger:

Jag funderar också på att kombinera pureer och riktig mat. Han var jätte positiv till pureerna i början och skrek efter mer, men nu så vägrar han öppna munnen och kväljer. Men när han får en hel broccoli bit går det bra och tugga.



Hur går det för er? Hur gammal är din son

2011-06-22 | 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback