Stjälobert

Jag är lite obsessed av såna här fylla-i-grejer, så snodde denna från Familjen Toad;

Vad åt du till frukost?
Corn cakes. Sen en jefla massa kakor på teammötet...

Vad har fått dig att skratta idag?
Mina jobbarkompisar. Fredagar är nästan partystämning på vårt kontor!

Vad har du på dig just nu?
Grå leggings, grått nattlinne med rosa stjärnor, röd munkjacka och svarta strumpor

Hur ser resten av dagen ut?
Lite slösurfande, sedan sängen.

Vad händer ikväll?
Så lite som möjligt!

Och på lördag?
Det blir nog park med Eddie på morgonen, och sen promenad och mys med pappa på eftermiddagen.

Och på söndag?
IKEA. Japp. IKEA en söndag innan jul. Vi måste vara galna.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Footloose OCH Proud Mary på Zumban!

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Strejkfan, fick sitta på ett trångt litet kontor utan naturligt ljus (alla persienner var fördragna). Nåja, är man strejkbrytare så är man...

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. Lol just thought you'd like them! (Från en kompis som tipsade om http://nordickids.co.uk )

2. Ja, minns du stora tigern? (Mamma, diskuterade julklappar till Eddie)

3. Exactly! Ha. x (Min danslärare, som svar på "Nothing good ever came from football ;)" eftersom jag missade dansen pga trafiken till Old Trafford.)

Vad dricker du i helgen?
Kaffe och Diet Pepsi

Bästa bakfylletips?
Ha ett småbarn, då glömmer du snabbt hur dåligt du mår!

(Har inte druckit sen jag blev gravid med Eddie, men skräpmat brukade alltid göra susen.)


Kommentarer
Pernilla säger:

hahaha jag trodde att bakfylletipset var småbarn därför att då får man lov att må tjyvens OCh ta hand om småbarn. INGEN HÖJDARE för inte mådde jag bättre inte. Det är anledning nog att bara dricka om någon annan kan ta ungen åt en :)

2011-12-03 | 13:39:14
Bloggadress: http://wap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback