Så trött...

Riktig jävla skitvecka på jobbet, rent ut sagt. Jobbat sent, blev helt obefogat utskälld av en grupp människor, otrevliga människor på telefonen, och så jävla vidare. Jag är så sjukt trött.

Maken jobbar imorgon förmiddag, så ingen sovmorgon. Dessutom måste jag iväg med onga till en VC el dyl, han har något underligt utslag på magen (trodde svinkoppor, men efter en googling jag skarpt ångrar ser det inte ut som det längre), och jag har inte nog med semesterdagar för att vänta och hålla honom hemma på måndag, behövs det medicineras måste vi börja i helgen. Usch vad hemskt det låter, men sånt är livet ibland.

Apropå liv har jag en alldeles sproillans ny liten brorson! Välkommen Nisse! I söndags damp han ner, deras tredje barn, mammas och pappas fjärde barnbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback