Jag har världens finaste vänner.

Alltså, ALLA mina vänner är så jävla bra, men den här veckan har två sållat sig från massan.
 
1. Beklagar mig till min härliga granne (Långtidsammar? Check. Sjalar? Check. AP? Check. Har samma böcker och samma DVD-filmer? Check) att Eddie fick världens utbrott pga har ingen zebra. Går för att hämta nyckeln igår kväll (matar deras katt den här veckan), och hon ba "alla små barn ska ha en egen zebra". Hon har alltså sytt världens finaste zebra till Eddie (ja just ja, ska kanske nämna att hon är världens bästa sömmerska!)! Med ränder, och massa sidenremmar till man och svans. Nu har Eddie naturligtvis med den i sängen, men bild kommer imorrn.
 
2. Kör hem från zumban, helt svettindränkt. Får mens i bilen. Kommer hem- ingen dusch (elektrisk dusch, elfel, och elektrikern kom fredag. Detta var torsdag). Ringer min bästa S (som är vice rektor på Eddies förskola). Frågar om jag får komma och duscha. Behöver inte ens förklara varför. kommer dit, och badrummet är uppvärmt och ren handduk framlagd (tog dock med egen). Bästa. Duschen. Nånsin.
 
Så ja, nog fan tror jag att jag har världens bästa vänner!

Kommentarer
Lillgarden säger:

Låter som himmelriket! Underbart att vara omgiven av fina människor!

2012-09-22 | 12:18:00
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback