Dressar och dagis

Fina Pernilla undrade var den randiga dressen var ifrån. P o.P är det ju (naturligtvis... :D ), och så här fin är den när fotografen är ett proffs....






Är man världens mest fotograferade barn så är man ju liksom...

Inskolningen går över all förväntan. Inte en tår hittills. Han är glad när jag hämtar (två entimmesbesök än så länge), och sitter och tittar på de andra barnen helt fascinerat. Idag när jag kom satt de och sjöng en sång där man ska peka på taket, peka på golvet, peka på fönstret och peka på dörren. När vi kom hem hojtade han på mig. När jag vände mig om pekade han på taket och sa "Däh", och sen på golvet och sa "Däh" igen! Jag när ett geni vid min barm! :D Han sov även i två timmar efter lunch, så jag gissar (hoppas) att -efter den förväntade separationsångesten från början- han kommer att sova bättre, förhoppningsvis både dag- och nattetid. Det här blir nog bra det, hörni.

Kommentarer
Pernilla säger:

ÅÅ vad fin. Nu blev jag ju ÄNNU mer kär i den!

Och vilken fin kille du har.. Så himla söt i sin hatt, verkligen UNDERBARA bilder!

(tur att lönen kommer snart, jag ska ut på jakt)



Kul att det går bra med inskolningen! Tråkigt att ni måste jobba så tidigt, det är ju nu det är RIKTIGT kul med mammaledigt :)

Kram på er!

2011-05-26 | 00:22:36
Bloggadress: http://wap.blogg.se/
Daeminimon säger:

Om inte annat så finns den på deras hemsida, under sovkläder. Det är visst en pyjamas! :D



Det är trist, men som sagt, vill vi ha mat på bordet så...

2011-05-26 | 09:06:36
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/
Emma säger:

Åh, han har såna fina ögon, er Eddie.



Förstår att det är jobbigt att behöva lämna bort honom, men han verkar ju onekligen ha roligt! Försök njuta av ditt nya jobb nu (grattis!) så går nog allt alldeles utmärkt :)

2011-05-26 | 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback