Gör det bättre

För den som är intresserad har jag lyckats äta både frukost och lunch idag utan att dö magontsdöden.

Alltså, det här med att barn är sjukt smarta... När jag lägger Eddie vill han att jag sitter i dörröppningen så han ser mig, tills han vänder sig om och börjar somna. Då får jag (oftast) gå. Ibland får jag gå och ta på mig pyjamasen, men då pratar jag med honom hela tiden så han hör var jag är.

När maken lägger så säger han "Godnatt då Eddie". Och Eddie somnar. Vafan?!


Här sitter de och smider planer...

Nåja. Jag tröstar mig med att Eddie idag lärt sig att ge slängkyssar. Till mamma. In your face, läggningsproffset!

Kommentarer
Emma säger:

Slängkyssar är klart mycket bättre än att kunna lägga fort tycker jag! :)

2011-11-15 | 17:02:17
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback