Modepolisen får slag...

Allt som oftast låter vi Eddie välja kläder själv. Så länge han har tröja, byxor/leggings och strumpor får det bli som det blir. Idag blev det detta.
Blå Spidermantröja, långärmad tigertröja (blå/gul), rosa jeans och grönrandiga strumpor. När vi går ut har han en lila fleece, blå jacka med gröna djur, och röda stövlar med rosa djur. Modepolisen får kanske slag, men ungen är glad och färgglad! Jag som gillar både mode och symmetri får ta några djupa andetag själv ibland, men jag vill verkligen undvika idéen att det är viktigt att Eddie är "fin". Hel, ren och färgglad är vårt motto!


Kommentarer
Lillgarden säger:

Söt så!
Min lilla gosse har lite tack vare förskola och "hjälpsamma" barn där kommit på det här med att vissa färger inte är okej för killar :( Han var SÅ stolt förra veckan när han hade målat naglarna men sjönk nästan genom golvet när en av dom "stora" killarna sa med ett hånskratt: KOlla han har målat naglarna.. kan man väl inte?
Sorg sorg i mamma hjärtat...

2013-03-02 | 20:21:40
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Daeminimon säger:

Åh, vad arg jag blir! I en sån situation skulle jag skicka maken i nagellack i typ en vecka!

2013-03-07 | 22:41:42
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback