Det är ju som en andraklassare!

Vi har precis kommit tillbaka från middag på en pub här i närheten. Vi firar nämligen 8 år som ett par idag. 8 år. Det är liksom skitlänge! 8 år sen, då var jag 18 och på väg att ta studenten. Rob var 30, men betedde sig som en 18-åring, bodde i ett delat hus, gick ut 4 gånger i veckan. Nu då? Småbarnsföräldrar, hundägare, bor i radhus och kör en familjebil! Själv har man en förskollärar- och en universitetsutbildning i bakfickan. Skulle inte byta ut mitt liv för några pengar i hela världen. Det enda som skulle locka mig är om Colin Firth kom och knackade på...

Synd bara att maten var skitäcklig. Eddie hade dock kul, riskakor och gurka var en hit!

Kommentarer
Pernilla säger:

Det är bra gjort av er! Bara att Gratulera!

Vi var ihop 2 år i november. Kom på't dagen efter.. :)

2011-03-06 | 23:15:29
Bloggadress: http://wap.blogg.se/
sandlådemamman säger:

Härligt, grattis! Hihi, inte bara jag som dreglar över Colin Firth märker jag.

2011-03-07 | 10:36:03
Bloggadress: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback