Tackar och tar emot.

Tack för gratulationerna till jobbet. Det är ett jobb jag velat ha i två år, så känner mig så glad och stolt! Jag jobbar inom socialbostäder, och det nya jobbet är ett projektledarjobb med inriktning på miljörelaterade projekt på våra bostadsområden.

Igår kom maken hem och frågade vad jag gör idag klockan halv sex. Var sugen på att svara något tokroligt, men ändrade mig i sista stund. Visar sig att han bokat bord på vår favoritrestaurant. ♥♥♥♥♥ Mmm, friterad mozzarella och camembert till förrätt, oxfilé med rödvin-, brandy-, svartpeppar- och gräddsås till varmrätt, och färsk fruktsallad eller banoffee pie till efterätt, beroende på hur mätta vi är! Nom nom nom! Gissar att det är tomt på fotbollsspelare idag, United spelade ju. Det är en av deras favoritställen, vi har suttit bredvid Gary Neville flera gånger (säkert andra också, men Neville är ju den enda vi känner igen, haha!). Pappa höll på att kissa på sig, vi själva kunde inte bry oss så himla mycket mindre... :D

Sen då? Jodå, det blir So You Think You Can Dance, och sen förmodligen lite Eurovision om vi orkar. Eddie gör ingen hemlighet av vilka han hejar på:


Gooooooo UK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback