Förvirret nu...

Hatar att vara vuxen ibland. Att metaforiskt sitta på händerna och bita mig i tungan.
 
Jag ska inte vara sådär Facebooktöntig och hinta järnet, allt jag tänker säga är att mitt ex figurerat en del i media, i relation till feminism och genus. Han är minst sagt positivt inställd till båda. So far, so good. Intressant dock, eftersom han då det begavs tyckte fysisk och psykisk mobbning av flickvänner var helt ok (inte bara jag, såvitt jag vet...).
 
Som jag precis sa till brorsan: "Jeflar vad jag skulle få stå och se svår ut i Aftonbladet..."
 
Nåja. Jag hoppas han är lycklig. Jag hoppas definitivt att han lever som han lär nuförtiden, att han förändrats över de senaste 10 åren, att detta inte bara är ännu en grej för att göra honom lite "special"... För just nu känns det lite "nagellack och läppstift tar inte bort ditt förflutna"...

Kommentarer
Linda säger:

Snälla vännen, detta måste jag få höra mer om. Skype ngn kväll? Kram

Svar: Har precis messat dig (nu blev jag så där Facebooktöntig iallafall!). Kan seriöst inte prata de närmaste dagarna, har halsfluss alternativt halsböld. :S
Anna

2012-07-10 | 20:53:27
Linda säger:

Usch va jobbigt! Men då vet jag, tell me all about it when I see you, in like 3 weeks.
Va faan, varför skriver jag på engelska? Aja, lustigt. Bröt ialla fall ihop när jag kollade in spektaklet! Krya på dig. Längtar till Augusti! Så stort, våra små ska träffas för första gången. Sjukt ju! Vad mycket bus Eddie kommer kunna lära Jens!

2012-07-10 | 21:42:06
Hannah säger:

Håhå! Har du varit ihop med Genusfotografen? :D

Svar: Ja. Mer vill jag dock inte säga, det får stå för honom.
Anna

2012-07-22 | 10:00:35
Bloggadress: http://onewaycommunication.co
Hannah säger:

Jag är inte skandallysten på det viset. Jag ville bara se om jag lyckades gissa rätt. :)

Svar: Nej nej, menade inte så. Det är bara det att vi fått igång någon slags dialog, så jag vill inte hänga ut något alltför mycket på bloggen.
Anna

2012-07-22 | 13:09:13
Bloggadress: http://onewaycommunication.co

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback