Ja, här sitter jag och borde göra mig iordning för dansen...

..Så istället fyller jag i en sån härn enkät....
 
Vad har du på dig?
 Svarta preggeloeggings (numera pyjamasbyxor), svart linne, vit sport-bh, svart kofta, fluffiga sockor.
Hur mår du?
 Jag har mensvärk, och lite ont i halsen, men annars ovanligt bra!
Vad önskar du just nu? 
Att dagens tatuering blir så bra som jag hoppas. Att dansshowen går bra nästa helg, och att vi får bra väder i Sverige!
Vad har du ätit idag? En kopp te, en kopp kaffe, och en SlimFastshake (kör lite crash diet innan showen...)
Vad ska du göra ikväll?
 Förmodligen sitta och titta på nya tatueringen!
Vad ska du göra imorrn? 
Handla mat, och åka och titta på massa massa valpar (4. Cocker Spaniels. *dör*)
Och på söndag?
 Imorgon är söndag.
Vem saknar du?
 Mamma såklart (fast nu ses vi om ett par veckor. Wiii!) Farfar. Alltid.Linda, fast vi ses också snart.
Senaste köp?
 En blå blank gräslig kjol till dansshowen. Huvva!
Vad skrattade du senast åt?
 Eddies tokande.
Vad grät du senast åt?
 Ett blogginlägg om att man inte ska vifta bort traumatiska förlossningar.
Vem sov du senast med? 
Eddie och maken
Vad läser du just nu?
 En crappig Jonathan Kellerman-deckare. Har precis läst ut Felicia Försvann.
Senast sedda film?
 Såg en massa romantiska komedier när jag var sjuk, kommer inte ihåg ordningen bara. Såg en dokumentär om Ussain Bolt i förrgår...
Vilken svordom använder du mest?Fuck, shit, bollocks.
Vem var den senaste som ringde dig? 
En jobbarkompis.
Har du dejtat någon av en annan religion?
 Annan än vad?
Senast 3 inkomna sms?

Ett från o2 (mobbeoperatören)
"He's fine. Doing really well with it all. X"
"I understood you perfectly!"
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
 "Bless him, little trooper! Xx"
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
 Dans. Och Människan, social och kulturellt.
Vilken är din favoritfrukt?
 Körsbär.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Renee Zellweger, sångerskan i Alphabeat och en fd såpaskådis.
Vad är du rädd för?
 Mörker, att se dum ut, att göra fel, att inte vara perfekt osv osv osv.
En person du tycker är snygg?
 Min make. Ju. Kändis: Alltid Firth. Åh Colin.
Blir du lätt svartsjuk?
 Japp.
Din favoritkaraktär ur en serie?
 Chandler Bing. Dr McDreamy (Grey's). Dr Spencer Reid (Criminal Minds)
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
 Lucy. "Night! Feel better! x)
Vilket språk hade du velat lära dig?
 Skulle inte ha något emot att borsta av spanskan igen.
Vad för sorts killar faller du för?
 Håriga, helst med skägg. Karismatiska.
Vart vill du åka just nu?
 Sverige! Och så Grekland då, som vanligt.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
 Jag och Eddie ska få en iPad.
 
Lånad av Popmorsa

Kommentarer
aud säger:

En annan religion än din egen så klart. :)

Snor! Hoppas att tatueringen blir bra!


Svar: Ja, jag gissade ju det. Men om man (som jag) inte har nån då?! ;)
Jättenöjd med tatueringen, så himla fin!
Anna

2012-07-21 | 11:03:30
Bloggadress: http://audhumble.se
aud säger:

Ja om du inte har någon men har dejtat någon som har en så är nog svaret på frågan "ja". :D (Fast ja jag tror nog att den ursprungliga meningen är 'annan än kristen').

Svar: Du har så klart rätt. *tänk tänk tänk*
Det blir helt enkelt ett "jag vet inte" på den frågan! ;P
Anna

2012-07-21 | 22:45:31
Bloggadress: http://audhumble.se
Lillgarden säger:

Vad ska du tatuera för roligt?
Kul med sådana listor ibland.. men har så svårt att fylla i dom.. haha får skriv kramp!

Svar: Jag har lagt till blåklint runt mina tre kronor på benet. Det är Estlands nationalblomma, så det får bli min lilla karta över mitt ursprung!
Anna

2012-07-22 | 00:15:11
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Linda säger:

Nu är det snart dags, nästa vecka! Äntligen!!! Har förresten också snott listan av dig! Kram

2012-07-25 | 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback