Testkörning

Jag älskar märket Pure Nuff Stuff (purenuffstuff.co.uk). De gör handgjorda, ekologiska, etiska och icke djurtestade produkter, som är så himla bra! Eddies dagis har kommenterat att de kan se det röda försvinna när de använder Happy Nappy Cream på hans rumpa.

Just nu är jag lite kär i deras Keep Balm and Carry On, som är lite samma idé som 8 Hour Cream. Jag använder det mest som läppbalsam, men de senaste dagarna har jag varit röd och fnasig vid näsroten, där glasögonen vilar, så tänkte göra en testkörning här i bloggen. Ni får följa med och se om/hur det funkar helt enkelt!

Det ska väl även tilläggas att jag inte får betalt på något vis för detta, jag gillar bara att rekommendera något som funkar för oss!

Här är utseendet efter första smörjningen. Inte så fnasigt, eftersom jag tog bilden efter jag smort istället för före...


Kommentarer
Siri säger:

Har du prövat Handmade Naturals (.co.uk)? Har använt deras shampoo i ett par år nu och de har en massa andra bra produkter. :)

2012-06-11 | 22:21:20
Daeminimon säger:

Ooooh! kollar

2012-06-12 | 18:04:18
Bloggadress: http://mammaiengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback