Men hur dålig är jag?!

Så himla dålig på att blogga! Vill ju verkligen hålla igång bloggen, men när tusan ska jag hitta tid?!?!?!
 
Den här veckan är extra hektisk- min gubbe man fyller 40 på fredag! Fatta 4-0!!! Det är fasen vuxen på riktigt!
 
En av grejerna som är så bra med en äldre man, är att jag aldrig riktigt får det där åldersnojjorna. Så fort jag bekymrar mig över att bli gammal vuxen så kan jag helt enkelt komma ihåg att han är massa äldre än mig! ;) (Jag är 28, by the way). Också: Behöver ej oroa mig för att han ska hitta någon yngre, pga ÄR någon yngre.
 
Har tagit ledigt på fredag eftermiddag så jag kan handla buffémat och baka en väldan ambitiös tårta (bild kommer). Sen åker vi och äter middag, och sen blir det öppet hus på söndag med vänner, barn, hundar och annat löst folk!
 
Åh, i övriga nyheter: Eddie sa "I love you" för första gången i lördags.
 
 
 
Till min kompis Deborah. Nåväl, jag kan tänka mig värre personer han kunde ha sagt det till....

Kommentarer
audhumble säger:

Det här står säkert någonstans men om inte: har du lust att skriva om hur ni träffades?

Svar: Bra idé! Försöker få till ett inlägg imöra! ;)
Anna

2012-11-22 | 04:31:32
Bloggadress: http://audhumble.se
Lisa säger:

Som jag känner igen mig! Jag är gift med en irländare som fyllde 40 i år (jag är 26) och vi har en liten plutt på dryga året. Jag tycker det är sjukt najs med en äldre gubbe, då är man alltid yngre och snyggare och fräschare (hm....) och behöver inte hålla på och göra sig snygg och intressant eftersom man är det jämfört med alla hans kompisar och syskon redan.

Förresten, lite nyfiken på er gosses språkutveckling, var han senare än vanligt eller är det bara som de säger att det blir när man har tvåspråkiga ungar? Det är ju skillnad för alla, men lite trender kanske man kan se.

Svar: Vi förväntade oss att han skulle vara sen, men varken vi eller förskolan har upplevt det- om något är det tvärtom! Han pratar oavbrutet, hela meningar. Mest engelska, men de ord som är lättare på svenska väljer han svenska istället! :)
Anna

2012-11-27 | 11:57:11
Bloggadress: http://mondokanel.wordpress.com
Isabella säger:

Fast du är duktigare än mig på att uppdatera ;)
Btw så är min sambo 8 år äldre än mig (jag är 23). Och jag var 17 när vi träffades, han 25. Redan då sa jag att sen när vi blir äldre så behöver han inte leta reda på någon ny, ung flickvän, för det har han redan ;)

Svar: Precis min tankegång! ;)
Anna

2012-11-27 | 20:52:21
Bloggadress: http://isabellapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback