Men SMÄRTAN nu då?!

Igår deltog jag i ett Zumbathon- ett tre timmars nonstop Zumbapass för den här organisationen (Skulle man vilja göra en donation går det bra att göra via länken- lämna gärna ett meddelande med "Wiggle for Women- Anna Collins"!)
 
Så här såg jag ut innan:
 
(Det här kommer aldrig att bli nån viktblogg, men -10kg! :)
 

...Precis när vi började...
 
Tjejerna från vår klass som deltog. Sammanlagt var vi över 150 stycken!
 

...Ja, och så efter då...
 
3 timmar och 3300 kcal senare...
 

Och idag? Jag hade förväntat mig att benen skulle värka, men förutom knän och höfter har de inte varit alltför onda. Axlerna däremot!!! Jeezy creezy! Kan. Inte. Lyfta. Koppen.
Värt all smärta i världen dock att veta vad pengarna går till.
 

Kommentarer
Linda säger:

Ojoj grymt imponerad! Bra gjort Anna och som du säger, vad mycket lättare det känns när man gör det för en god sak! Kram

2012-09-19 | 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback