Trygghet och anknytning och saknad

Älskade lilla fis till unge alltså. Han tyckte det var så spännande när jag var på sjukhus, han fick komma och hälsa på, och ville "go doctor" varenda dag. Sov gott och sånt där med sin pappa. Åh vad skönt tyckte vi. MEN.
Hela veckan har han varit some en liten igel. Jag får inte gå ut ur rummet, inte till toaletten och ABSOLUT INTE ut ur huset! Älskade lilla skit- uppenbarligen påverkade det honom mer än vi trodde. Hur mycket det än kan driva mig till vansinne att BOKSTAVLIGEN släpa runt honom där han hänger runt mitt ben, förstår jag ju varför han gör det, så vi tankar närhet som bara den, och ser till att jag inte hamnar på sjukhus igen på ett bra tag!

Kommentarer
Lillgarden säger:

Barn är verkligen underbara varelser.
Dom behöver sin närhet minsann!
:)

2013-04-24 | 16:06:29
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Malin Johansson säger:

Ja de kan driva en till vansinne ibland, men det är ju klart att han vill inte att mamma skall försvinna igen

2014-05-14 | 11:59:31
Bloggadress: http://havrefallen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback